Staffelkorting
Graag zou ik willen dat ik mijn klanten (een door mij zelf in te stellen) staffelkorting kan geven.
Waarbij het kopen van 1 foto in verhouding duurder is dan 2, 3, 4 of 5 foto's en ik hiermee de afname van meerdere foto's kan stimuleren.
-
info schreef
Weet iemand of dit reeds in de maak is? Dit zou fantastisch zijn
-
Sophia Fotografie schreef
hier sluit ik me bij aan. Dit is een top idee, word dit binnenkort opgenomen ?
-
fotograafastridschalk schreef
Ik zie dat voor mij ook al mensen hebben gevraagd of het al ingevoerd is. Wat is de status?
Voor mij gaat in het najaar de schoolfotografie weer beginnen en zou een mooie tool zijn. -
Marcel Krijgsmab schreef
Is dit al een optie die live is?
-
Jamie Stoffels Fotografie schreef
Wordt dit idee binnenkort opgenomen?
-
Dennis Apeldoorn schreef
Word hier iets mee gedaan of.. ?
Anders een mooi prijsje maken voor de DVD of USB gifts, maar staffelkorting heb ik liever. -
Anne schreef
Totdat dit ingevoerd is kan ik de digitale bestanden verkoop niet gebruiken. En dat zou ik wel héél graag willen wat dat gaat weer veel tijd en gedoe besparen!
-
Debby schreef
Klopt helemaal, ik krijg vaak mensen die 10 of 20 foto's willen, maar ze niet allemaal willen vaak is een map 50. En als mensen ze 10 los moeten bestellen wordt het best duur, dus een stapelkorting is een goed idee.
-
Jamshid schreef
ja inderdaad, zou ik ook graag willen. Met een goed uitgekiende steile staffel vinden klanten het zonde om de korting te laten liggen en gaan meer kopen. Winst voor de fotograaf, winst voor PP Jonathan!