een mogelijkheid om een enkele foto voor een andere prijs aan te bieden binnen de clientsite
Ik maak schoolfoto's en ik weet niet goed hoe ik de groepsfoto kan aanbieden bij de klassenfoto's.
Als ik een klein en relatief goedkoop formaat aanbied bij mijn bestelopties, dan is mijn ervaring dat ook de portretfoto's op dit kleinste formaat besteld wordt, waardoor ik dus heel veel omzet misloop. Mijn wens is natuurlijk dat ik de kosten eruit terug verdien en dat dus de portretfoto op een wat groter formaat of een pakket besteld wordt.
Het zou fijn zijn als ik een groepsfoto met een ander prijsbeleid kan toevoegen of desnoods er gratis bij kan doen (dan maak ik de andere prijzen een fractie hoger)... Iemand ervaring om dit goed in te richten?

-
Nicky Heinne schreef
Ik mis dit ook. Bij mijn fotoshoots krijgen mijn klanten 5 gratis digitale downloads. Daarnaast kunnen ze extra downloads bestellen.
Tot voor kort deed ik dit via een kortingsvoucher, maar dit kost mij aardig wat extra.
Nu maar zo ingericht dat ik een eigen product heb toegevoegd met een maximum van 5 foto's. Deze moet ik dan helaas wel nog zelf verzenden naar de klant. Niet ideaal.